Kortingen via KBO-Brabant - KBO Sint-Michielsgestel

Kortingen via KBO-Brabant

Zorgverzekering VGZ en CZ exclusief voor KBO-leden
Als lid van onze vereniging krijgt u korting als u een zorgverzekering bij VGZ of CZ heeft afgesloten via het collectief van KBO-Brabant. Bovendien kunt u uw contributie grotendeels vergoed krijgen.
Bent u aanvullend verzekerd voor zorg bij VGZ of CZ via het collectief van KBO-Brabant? Dan krijgt u het lidmaatschap van KBO Sint-Michielsgestel vergoed tot een maximum van 25 euro per verzekerde. (Dit geldt echter niet als u alléén een aanvullende tandverzekering heeft afgesloten.)
Let op dat u bij CZ alleen met de "Leden-"polis in aanmerking komt, niet met de 50+polis. U heeft hiervoor uw lidmaatschapsnummer nodig (dat staat op uw ledenpas).

Declareren VGZ-lidmaatschap over 2023: www.kbo-brabant.nl/uw-contributie-retour-via-vgz-2023

Declareren CZ-lidmaatschap over 2023: www.kbo-brabant.nl/uw-contributie-retour-via-cz-2023

Collectiviteitskorting Centraal Beheer voor KBO-leden
Er zijn aantrekkelijke afspraken gemaakt met Centraal Beheer voor collectiviteitskorting op verzekeringen. Deze gelden ook voor uw bestaande verzekeringen bij Centraal Beheer.

Energie
Onze partner Energiebesteding voorziet u van groene energie direct uit Nederlandse bron, tegen voordelige variable en vaste strrom- en gastarieven. Voor een eerlijk en persoonlijk advies of hulp bij het overstappen kunt u contact opnemen met de klantenservide van Energiebesteding.

Rijbewijskeuring
Elke vijf jaar een keuring!
Automobilisten die 75 jaar oud geworden en hun rijbewijs moeten verlengen zijn verplicht elke vijf jaar een medische keuring te ondergaan.
Leden van KBO-Brabant krijgen op verschillende locaties korting op een rijbewijskeuring. De prijs hiervan ligt rond de € 50,--.
Voor meer informatie over deze (en andere kortingen) de website van KBO-Brabant: www.kbo-brabant.nl. U vindt daar ook een lijst van keuringsartsen.

Secretariaat KBO Sint-Michielsgestel
Torenstraat 122